Dupa cum ati putut observa, lunile acestea am cam disparut din online, nu sunt eu, aceasta diva de zice ca “Oh, dar vai, am ajuns la un punct in cariera mea de influesăr online, in care am simtit nevoie de un detox de social media”.
Nu, frate, am disparut pentru am ramas fara inspiratie.
Se zice ca inspiratia nu dispare niciodata, ca oamenilor creativi mereu li se plimba idei prin capsor, chiar si la mijloc de noapte. Decat sa iasa prost sau doar de dragul de a o face, eu mai bine nu fac nimic.
Insa daca adaugi acestei presupuse creativitati, un pic de frig, un pic de full-time job si absolut nimeni care sa te ajute cu o poza in aer liber (noroc de telecomanda- am abuzat de ea indoor) – ramai cu 0 absolut de idei, stai sub patura in fiecare seara de iarna, dupa job, mananci si sa te uiti la seriale (asta e secretul meu pentru a trece mai repede peste iarna, gata vi l-am dezvaluit :D)
Pentru ca nu stiu cum se face, dar unele pipițe de pe IG, au noroc, frate, de “prieteni” fotografi cu care sa iasa din casa ziua in amiaza mare, in timpul celui mai cumplit ger, sa faca poze si sa mai iasa si misto.
Si stau si ma intreb: in acest business care se vrea a fi numit “de influensăr” cat la % e acel noroc combinat cu timpul liber si/sau bani de la UBI/mama/tata si cat la % este doar munca ta, cu ideile, butonul de click la aparat si editarea in sine?
Oare cat la % din publicul lor le mai urmaresc postarile de pe bloguri (asta daca exista, bineinteles, deoarece implica mult mai multa munca decat o poza cu filtru pe IG)- si alea aparute doar pentru ca ies bani din acel articol?
Va zic eu, sau muncesti si nopțile de rupi, având a doua zi un job si weekend-urile ani la rand (insa poate ai noroc si lucrezi si de acasa) sau te afli intr-o familie care iti permite doar asta sa faci- sa fii tu cu creativitatea ta, vreo cativa ani, pana ies $$$.
Haideti sa va invat o chestie (pentru “miile de oameni” care citesc aceste randuri)- uitati-va ce branduri sunt taguite & laudate, in acea postare, fie IG, fie FB sau blog si o sa realizati ca 99, 99% dintre toate acele postari sunt platite pentru a fi acolo. Oamenii nu mai posteaza poze dragute doar pentru a-si arata creativitatea si imaginatia sau munca depusa, le posteaza doar pentru ca au primit bani/ haine/ mancare & co.
Stiu, e trist- de asta apreciez cel mai mult conturile care nu fac abuz din asta- trebuie sa existe un echilibru.
Niste creatori de continut- ASA ar trebui sa fie considerati toti acesti oameni ai online-ului (iar in foaarte putine cazuri se pot numi si lideri de opinie) nu INFLUENSĂRI, cum se cred atat de multi dintre ei (atat de mandri de acesta titulatura incat intro-ul de la IG fix asa incepe). Daca o luam asa si vecina de la 7 poate fi considerata o INFLUENSĂRIȚĂ, doar pentru ca a recomandat Dero de lavanda vecinei de la 5.
Ce am vrut sa zic cu acest minunat articol este ca trebuie sa selectam oamenii pe care ii urmarim in online si sa nu uitam ca pentru a ajunge acolo si ei au trecut prin aceleasi etape ca si noi ceilalti. Au fost si alte timpuri, cand online-ul nu explodase, acum 5-6 ani iar ei au prins valul.
Insa cum se zice, fiecare cu norocul sau in viata.
PS: Chiar daca probabil voi fi blamata pentru acest articol, mi-am expus parerea mea sinceră si fara perdică, cum se zice la noi in Moldova.
Nu te blamează nimeni, fiecare om are dreptul la opinie. Doar că în viață e nevoie şi de noroc sau omul potrivit la momentul potrivit.😉
Şi eu am făcut şi fac eforturi pentru ceea ce fac şi rezultatele nu sunt extra… dar mi-e drag şi o fac când pot.☺
Cine înțelege şi apreciază rămâne, cine nu … găseşte alt drum…
Hai, capu’ sus! Te pup! 🤗😘
De mult timp aveam aceste ganduri. Am si mentionat in articol- fiecare cu norocul lui, insa trebuie apreciata munca oamenilor care fac chestia asta online- si mai ales a oamenilor care pe langa asta au si job full-time. Si mai ales, e foarte important este sa ne dam seama cand ne sunt vandute/bagate pe gat produsele si sa fim selectivi in oamenii pe care ii urmarim in online 🙂
Un pic de constientizare online, pe scurt